lesaratt

بایگانی

دل شکسته!

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۱، ۰۲:۱۲ ب.ظ

آقا سلام. تکیلفم روشن! حرف زیادی نمی زنم! اما چند لحظه! به قدر یک گله کوچک، نه از شما، از خودم!

به روی سیاهم نگاه نکن، دلم را شکسته آوردم، تکه تکه هایش را از توی بازار، از نگاه های ناپاک ، از سبک شمردن  نماز، از بیخیالی نسبت به امر به معروف ، از عدم نهی از منکر، از مجالس غیبت و گناه و از غیره و غیره جمع کردم و آورده ام !

چسباندش سهم شما!

بچسبانی اما کامل نمی شود، بدان همه دلم را در گناه نشکسته ام، یادت هست همین جا کنار پنجره فولاد برات کربلای دسته جمعی بهمان دادی ! جایتان خالی ....

بگذریم، حال برگشته ام! حیف!  زودخراب شد ، چه زود شکست!

 آن تکه هایی که نیست را در کربلا جا گذاشته ام! آن جا شکست! جمعش نکردم. گذاشتم بماند شاید آن دنیا شهادت دهد که من هم ذره ای دلم برای غیر دنیا شکسته !


پ ن:

کاملا غیر منتظره عازم مشهدیم! 1 ساعت دیگه حرکت!     یاعلی از تو مدد

 


  • lesaratt

نظرات (۱۰)

دلم فقط یه حرم میخواد اقا

همین
.
سلام
خیلی زیبا بود نوشته هایتان همیشه به دل می نشیند.انشاالله موفق و سعادتمند باشید.
یا علی
سلام
حاجی وبلاگ مفیدی داری
و درد دل خیلی زیبایی بود
خوشحال میشم به منم سر بزنـــــی......
الله
بسم الرحمن الرحیم

قصه ی شهادت را بخوانید ...
از مرد شدن بگیر تا هنر مندی ....

شهادت هنر مردان خداست ...

یا علی
سلام
چرو نمیوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آمو افتخار بده
  • جامانده...
  • می دانم بابا دو بخش است؛ بخشی در صحرا و بخشی بالای نیزه.

    اما این که عمو چند بخش است، فقط بابا می داند...



    باید کوچک زندگی کرد و بزرگ مرد...

    امضا: حضرت علی اصغر (ع
    خیلی جالب بود-وب زیبایی دارید موفق باشید
    اگه با تبادل لینک موافقی بهم بگو منتظرممممممممممم
    کاش ما را از دعا فراموش نسازند
    رندان سحرخیز که صاحب نفسانند
    نمیدونم درست نوشتم یا نه ولی التماس دعا دارم
  • سائل الزهرا
  • اخییییییییییییییییییی
    زیبا بود
    دعااااااااااااااااااااا یادت نره
    التماس دعا برادر ابراهیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">