lesaratt

بایگانی

راستش را بخواهی!

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۲۶ ق.ظ

راستش را بخواهی چند وقتیست دلم گرفته ! کاش دستم را رها نمی کردی، سردرگمم! به سر در گمی کلاف پیرزنی که خواست یوسف را بخرد! 

منِ مسکین! آن مایه ندارم که خریدار تو باشم که عزیز! 

من مسکین تر از پیرزن کلاف دار هستم، حداقل یک کلاف داشت! من ندارم؛ من هیچ چیزی ندارم که بدرد تو بخورد! که با تو سنخیت داشته باشد! 

راستش بخواهی دیگر امید هم ندارم!  شده ام مثل یک نفس بریده در رینگ بُکس! با این تفاوت که هر که رسید زد! 

اما هرقدر کثیف هم شده باشم،  باز هم دوستت دارم! منکرش نشو!

اماتر! خودت دستم رو بگیر!

همین دیگر.



یه بنده خدایی گفت چرا اعصاب پستای وبلاگت خورده!

گفتم که خب ما هر وقت اعصابمون خورده یه چرت و پرتی مینوسیم اینجا! اگه حالمون خوب باشه که میریم پی زندگیم ، وبلاگ آپ نمیکنیم.

والا!

  • lesaratt

نظرات (۷)

  • سـجــا د حکیمی
  • السلام علیک یا صاحل الزمان
    پاسخ:
    صاحب!
  • حوالی آفتاب
  • ای آنکه خاک را به نظر کیمیا کنی
    آیا شود که گوشه چشمی به ما کنی ....

    مملکت...

    +++
    پاسخ:
    کشور!
    صلاح کار خویش خسروان دانند...

    پاسخ:
    ببینید! من از خودم سه هیچ عقبم، تازه چهار هیچ، یکیشم با ناداوری نگرفت!
    شما هر کسی هستید دیگه تیکه نندازید!

    در ضمن کشور!

    در ضمن تر  یکی نیست به من بگه مجبوری عمومی میکنی! 

     گاهی سر در گمی ها تولدی دوباره است؛
    دستی رها شده تا دلت را دریابی!
    پیرزن کلاف را رها کرد تا به یوسف برسد
    تو نیز کلاف را رهاکن تا به خودت برسی....!

    پاسخ:
    گاهی سر در گمی تولد دوباره نیست! 
    دستی هم رها نشده تا دلم را دریابم.
    پیر زن هم هم کلاف را رها نکرد تا به یوسف برسید، وقتی دید برای یوسف طلا می دهند، کلافش بردارشت و گم شد، گور شد، تازه آب هم شد!
    اصلا اول آب شد، بعد گم شد، بعد گور شد! ما نیز در مراحل میانی هستیم!

    همه زلیخا نمی شوند، پایان همه هم وصل نیست! 
     زلیخا اگر در نسل ما بود معتاد می شد.
    نمی شد.
    به ما چه اصلا.
  • سعید کریمی
  • به باغبان بگو کجایی..
    پاسخ:
    خودت بگو!

    حرف دل من بود.......

    منِ بی مایه چه دارم که خریدار تو باشم:((....:((
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">