lesaratt

بایگانی

بسوزان!

پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۸۶، ۰۶:۴۹ ب.ظ

بسوزان هر طریقی میتوانی        که آتش از تو و خاکستر از من

بسوزان هر طریقی میپسندی     تماشا کردن از تو پر پر از من

دلم رفت اعتکاف .احیا. بچه ها.خدا خدا دوست دارم آقا سید.

مطلب سلام اول و سلام آخر نشریه دانشجویی 

صدای مناجات حاج مهدی . چفیه رو سر .نماز شب.گریه های واقعی

ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.

دلم تنگه.

خیلیییییییییییییی

خیلی زیاد.

خواهم که در این کوه غم آرام بمیرم................

یا علی

 

 

  • lesaratt

نظرات (۱۱)

سلام منم وهم تو غمت ودلتنگیهات شریک کن
میخوام مثل دیوونه ها سر به بیابون بزارم
داد بزنم به اسمون خداخدادوست دارم
یا حق
سلام!
چرا دلتنگ؟؟؟ پست قبلی تونم که ....
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر مکینم اگه ریشه شو پیدا کنین (ریشه دلتنگی تونو) و در صدد رفعش بربیان خیلی خوبه و گرنه بعد مدتی میشه افسردگی
مواظب باشین
جاری باشید
  • زائر دلتنگ
  • بسوزان هر طریقی میتوانی که آتش از تو و خاکستر از من

    بسوزان هر طریقی میپسندی تماشا کردن از تو پر پر از من

    سلام....
    اینقدر مطمئن نباشین که من بزرگ شدم..(البته اگه متلک نبوده باشه....)
    همه منتظریم...
    در پناه حق
  • یکی مثل خودت
  • در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن
    شرط اول قدم آن است که مجنون باشی .
    .
    اولین بارم بود اومدم
    بر میگردم
    التماس دعا
    یا علی
    جرس فریاد می دارد که بربندید محمل ها...........
    امسال محرم چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟می خوایم چی کار کنیم؟؟؟؟؟؟آقا لیاقت داریم برات اشک بریزیم و به سرو سینه بزنیم؟؟؟؟؟ باز این چه شورش است که در خلق عالم است باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است ..................................
    منم خیلی ...؟؟؟
    ولی خدا ما کسی دیکه است
    راستی ما امام رضا رو داریم ...دارم مداحی امام رضا رو دارم گوش می گرم
    به روزم ممنون
    مدت هاست منتظر عرفه هستم
    محرم من از عرفه شروع میشه... به اندازه عاشورا عرفه غم داره...
    از حالا دلم گرفته...
    یا حق !
    سلام ....

    مثل هر سال خودت هستی و انگار دلت
    مانده جائی که دل بچه کبوتر ها سوخت

    توی این حال و هوای خوبتون ما رو هم دعا کنید . ....
    سلام. باااااااععععععععععععععععععععععع
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">