lesaratt

بایگانی

انتخاب

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۸۸، ۰۵:۵۶ ب.ظ

 

....................................................................: به نام خدا:..

....................................................................................

...................................................................................

 

به احمدی نژاد رای میدهم چون :

  1. دلم میخــــواد .

  2. دوســــت دارم.

  3. دوستش دارم .

 

به احمدی نژاد رای میدم به خاطر مردونگی و متواضع بودنش ، به خاطر خاکی بودنش ، به خاطر نداشتن ماشین مدل بالا ، به خاطر نداشتن خونه های چند میلیاردی ،  به خاطر نداشتن ادعا ، به خا طر ارادتش به امام زمان (عج) ، به خاطر اعتماد بنفسش ، به خاطر اینکه رهبرم از دستش راضیه ، به خاطر اقتداری که الان کشورم داره ، به خاطر صحبتاش تو سازمان ملل ، دانشگاه کلمبیا ، نشست ژنو  و خیلی جاهای دیگه ، به خاطر انرژی هسته ای ،  به خاطر اینکه به ما ثابت کرد : می شود و می توانیم.. .

...

اما به کاندیداهای دیگر رای نمیدم  چون هیچکدوم خودشون رو حفظ نکردن و خنجر تخریب رو از رو کشیدن ، چون .. .

دلیلای زیادی هست که می ترسم با گفتنشون منم تخریبچی شم ، به هر حال رهبرم گفته اند : کاندیداهایی که شورای نگهبان اونارو تائید صلاحیت کنه مورد تائید هستند ولی باید بهترین آنها توسط مردم انتخاب شه .

انتخاب با ماست ، با من ، با تو .. .

درست انتخاب کنیم .

...................................................................................

یه حرکت انتخاباتی شروع شده  به نام " جنبش وبلاگ نویسان انتخاباتی " و از بچه های وبلاگ نویس دعوت شده که چند تا دلیل بیارن که به چه کسی میخوان رأی بدند ، و بعدش هم از ۵ نفر دعوت کنند که به این جنبش بپیوندند . از جناب کفش منونم که منو دعوت کردن و من هم از  همه دوستانم دعوت میکنم که تو این حرکت انتخاباتی شرکت کنند.

..................................................................................

 

  • lesaratt

نظرات (۸)

عزیز باشی
عزیز باشی
فضا از انتخاباتی بودن دراومد شکر خدا
فعلا اعتکاف !!!
التماس دعا
سلام دلم برات تنگیده مرک کجایی ؟

نکنه دیگه دوسمون نداری ؟؟؟

عزیز دل برادر هر کجا هستی ایشالا موفق باشی پسرم

از اعماق تهم میگم : آی لاوی یوووو
پوستره عالی شده . می گم تو کی به سن قانونی رسیدی من نفهمیدم!!!؟؟
سلام .خوسحالیم که نوشتید ...
ای کاش طرفدارهای کاندیداهای دیگه هم واسه رای دادنشون دلیل داشتن ....................
سلام .
دلایلتون(اون سه تا ) واقعا قانع کننده بود .جدی میگم !
با حرف اقا موافقم اما چیزی از وظیفه ما نسبت به انتخاب صحیح و از مسئولیت ما در قبال انتخاب غلط کم نمیکنه !
بنی صدر هم تائید صلاحیت شد .....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">