lesaratt

بایگانی

غریت

شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۸۶، ۰۴:۴۲ ب.ظ

سلام آقا!

حالتون چطوره؟یاد منم میکنین یانه!!!؟؟؟نکنه تو لیست سیاهتون هستم!!!؟؟؟

بی خیال.امروز حرفم این نیست که مثل همیشه بگم بیا،یا بگم دل تنگتم،یا...

امروز دردم جای دیگس.

آقا جون میشه برام بگی غریب کیه!؟

میدونم شماها همتون غریبین.

شما یه جور،جدتون حسین (ع) یه جور،امام رضا یه جور.

ولی غربت امام حسن (ع) یه جوردیگس.

یه جوری که آدم با نگاه به عکسای بقیع دلش میگیره.

من که نرفتم ولی کسایی که رفتن واسه من تعریف کردن که چه غربتی اونجا هست.

میدونم آقا درد شما خیلی بیشتر از درد منه! آخه شما دیدین ولی من شنیدم.

شنیدن کی بود مانند دیدن...

آقا بسه این همه غربت.بسه این همه دردبسه این همه آفتاب.

حداقل یه جوری یه سایبون درست کنین.

آقا بسه!!


 

8شوال سالروز تخریب حرم ائمه بقیع توسط فرقه وهابیت1 تسلیت باد.

 


 

  • lesaratt

نظرات (۲۲)

  • تاسیساتی"کربلا"
  • آخر یه روز برات حرم میسازیم
    حرم مثل حرم امام رضا میسازیـــــــم....

    سلام دوست خوب. پریشون قراره دیگه پر از ارامش باشه ... می خواد تمرین کنه واسه روزایی که آقا میاد تا بتونه خوبه خوبه کنارش وایسه و بگه یه عمر منتظر بوده...خوشحالم که تو منتظری... کاش منم بلد بودم انتظار رو مثل شما ها دیکته کنم ... حرفهای پر انتظار من برای یه آقا... نه به بزرگی آقای تو توی "کجایی " به روز می شه خوشحال می شم که نظرت رو بدونم.
    راستی استادی هم از خودتونه ما کوچیک شماییم استاد!!!!
    اینم آدرس کجایی kojaii.persianblog.ir
    سلام
    خدا لعنت کنه این وهابیت انگلیسی رو !
    نقطه
    سلام بسیار عالی بود . خسته نباشی .یا علی .پیش ماهم بیا
  • علیرضا(عاشق شهادت)
  • سلام
    ممنون از حضورتون بازم تشریف بیارید
    موفق وپایدار باشی
    یا علی
    سلام ....
    ممنون سر زدید.
    گفته بودم چو بیاییم غم دل با تو بگویم !
    تو کجایی که بیایم بنشینم غم دل با تو بگویم!!!
    یاسین جان حرم اقا تو دلای ماست چه حرمو رو زمین خراب کنن چه نکنن باید مواظب باشیم حرم دلامون خراب نشه
    انشاالله که به ظهور آقا یه حرم خوشکل برای بقیع میسازیم
  • زائر دلتنگ
  • سلام. به روزم
    سلام...
    نه تنها بقیع بلکه همه ی مدینه بوی غربت میده...
    شب های مدینه وقتی برای زیارت پا به بین الحرمین میذاری تا درستی حرف مسئول کاروانتو بفهمی و میبینی که داخل حرم پیغمبر(ص) حتا محوطه ی بیرون پر از لامپ و چراغ و اطراف گنبد هم همینطور ولی زیر خود گنبد هیچ نوری نذاشتن برای درخشیند گنبد خضرا بیشتر از هر چیز دلت میگیره و دوست داری همه ی این مظلومیت رو فراد بزنی...
    انسان هایی(البته اگه بشه اسمشون رو انسان گذاشت) که تظاهر به دوست داشتن پیامبر(ص) میکنن اینقدر موذیانه دشمنی میکنند....
    طوری که هیچ کس متوجه نشه...
    امسال حس این غریبی رو برای اولین بار تجربه کردم....
    البته اونجا فقط غربت نیست.... بیشتر از هر چیز مظلومیت شیعه آدمو اذیت میکنه...
    ...فقط باید رفت و تجربه کرد.... شاید اینم مصلحتی توش داره که ما بفهمیم معنای اصلی مضلومیت چیه....
    موفق باشین...

    در پناه حق
    اره تو راست میگی دل منم براش تنگ شده ای کاش هرچه زودتر بیاد
    برا منم دعا کن
    اقاجون منو ببخش
    سلام.ممنون که سر زدید. ما که نرفتیم ولی میگن مدینه بغض داره.آخییییییی
    سلام:
    از پیامتون واز اینکه یک دوست دیگه پیدا کردم خوشحال شدم.
    راستی این (کامنتای ماه نا تمام) چیه یا کجاست که شعر بنده رو اونجا دیدید؟.
    باز هم از نظر شما ممنونم.
    یا حق
    راستش!!!!!!اینکه دلا داره روز به روز تنگ تر میشه...!!!
    بسی حرف به دلمون مونده
    جاری باشید
  • زائر دلتنگ
  • سلام.ان شاا.. امام زمان ظهور کنند و اون موقع قسمتتون بشه. من که غربت مدینه رو نفهمیدم اتفاقا پر از آرامش بود برام با همه جا فرق داشت. دیدین خیلی ها میگن مدینه مثل حرم امام رضاست ولی به نظر من حرم امام رضا با اون عظمت و عشق یه گوشه ای از مدینه رو هم نمی گیره. آخ که دلم یه زره شده یعنی میشه دویاره خدا قسمت کنه
    اما بقیع
    آخر برات یه گنبد طلا میسازیم
    حرم مثل حرم امام رضا میسازیم
    آقا بسه این همه غربت.بسه این همه دردبسه این همه آفتاب.
    سلام. همیشه جانسوزترین روضه واسم روضه امام حسن ع هست... آخیییی به دلم مونده بقیع. ... به دل خیلیا مونده
    سلام.
    خوبین ؟
    روایت داریم که مسلمون ها و مومن ها در زمان امام حسن (ع) بعد از قضیه صلح با معاویه هر وقت به ایشون می رسیدند، خطاب بهشون می گفتن : السلام علیک یا مذل المومنین.....
    این یعنی غربتااااااااااااااااااااااااااااااااا
    کتابی هست که مقام معظم رهبری ترجمه کردند به نام صلح امام حسن،‌ واقعا خوندنیه....
    ارادتمند
    سلام . چیطوری ؟‌ منم حالم دیشب گرفته شد . اللهم عجل لویک الفرج
    چقدر بده بدونی دارن به یکی ظلم میکنن ولی هیچ کاری از دستت بر نمیاد.فقط دعا میکنم خداجون آقامونو زودتر بیار دیگه خسته شدیم از این همه نامردی.
    شاید این جمعه بیاید شاید....
    پرده از چهره گشاید شاید...
    آخر برات یه گنبد طلا میسازیم
    حرم مثل حرم امام رضا میسازیم
    هیییییییی
    هنوز مدینه نرفتی و ندیدی این عرب های وهابی _ که تسلط کامل به زبان فارسی دارن_ چه جور کتابهای ضد شیعی رو به صورت رایگان بین زائرهای بقیع پخش میکنن و روز به روز هم تیراژ کتاباشون رو بالا میبرن
    .
    ایشالا وقتی که تو میری از وهابیت خبری نباشه
    .
    ایشالا اون بیاد ...زود زود زود...
    تا همه مون از غربت در بیاییم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">