lesaratt

بایگانی

خداحافظ!

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۸۶، ۰۲:۲۸ ب.ظ

سلام.

دلمون بسوزه یا نسوزه،ناراحت باشیم یا نباشیم،گریه کنیم یا نکنیم، ماه رمضون دیگه تمومه.

یادم میاد احیاشب اول تو مهدشهدا. وقتی فهمیدم که ماه رمضون اومده و من هنوزآماده نیستم که حاج اسحاق داشت پشت سرهم :

الهم رب شهررمضان (آی خدای ما رمضون) می خوند.

 قول دادم که سریع آماده شم واسه مهمونی. باید دلم خوش تیپ وتمیز میکردم واسه سی روزمهمونی. ونم مهمونی خدا.

باید آماده ی آماده میشدم واسه شبهای قدر.

روزاول گذشت.

روز دوم

روزسوم

....

شبهای قدر.

حس پاک بودن داشتم، حس تمیزی، مثل بچه که از مادر متولدمیشه.مثل یه آدم جدید.

یا مقلب القلوب خوندیم.

حس می گردم خدا دوسم داره، دیگه میشد باور کرد که من مال خدام.

انت المالک و اناالمملوک

من صاحب دارم.با خدا آشتی کرده بودم.من وخدا شده بودیم مثل دو تا دوست.

ولی چیکار میشه کرد مهمونی داره تموم میشه. و حس پاکی کم کمک گم.

 

البته نه واسه خدا بلکه واسه ما آدما.آقا سید میگفتن که سفره مهمونی خدا همیشه پهنه این ماییم که فقط ماه رمضونا میریم سر سفره.

 


خداحافظ ماه رمضون

 

 

 

  • lesaratt

نظرات (۲۱)

  • محسن افراز
  • موفق باشی یه یری هم به ما بزن
  • زائر دلتنگ
  • سلام. ممنون. منت گذاشتید. بزرگوارید
    سلام
    بعله سفره همیشه پهنه
    بابت لینک هم ممنون
    نقطه
    سلام!
    خداوندا!
    در این ماه میهمانی ات سنگین آمده ام وبا کوله باری از گناه...سبک بازم گردان!
    «سید مهدی شجاعی/مناجات»
    دعای اولین روزای ماه مبارک....حالا واقعا چقدر احساس سبکی می کنیم..بسته به عنایته ...و صد البته خودمون!

    جدا امید وار م که سبک باشید و آسمانی !
    میخوام داد بزنم,چون ماه رمضون امسالم اومدو رفت ولی من بازم آدم نشدم.خداجونم آخه تو چقدر خوبی.هر چهقدر من بدی میکنم بازم جوابمو با خوبی میدی.اگه من تورو نداشتم باید چه کار میکرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خداجونم بهم قول بده هیچ وقت رهام نمیکنی.هر بلایی خواستی سرم بیار ولی منو به حال خودم نذار.باشه خدای خویم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ای خدای رمضون. هستی هنوز؟
    هستی هنوز؟
    هستی هنوز؟
    تا کجا بالا رفته بودیم اون شب 23 الان چه بدجور تو کفیم. خوب که چشم نداریم ببینیم چی از دست دادیم. کجا بودیم کجا هستیم... یعنی درک کردیم؟نکردیم؟ اون بالا رفتیم برگشتیم یا هنوز بالاییم؟
    هنوز موقع اذون منتظره دعای افطارم...
    زاده شدن از مادر ! پاک شدن ...
  • آبجی پریشون
  • سلام . ما را ز سر بریده میترسانی!!!!؟؟؟؟؟
    .
    اگه راست میگی کتبی بگو
  • زائر دلتنگ
  • سلام مبارک باشه ورودتون تبریک میگم. انشاالله همه ماهامون ماه رمضون و همه شبامون شب قدر باشه
  • یه قطره اشک
  • اللهم یا کافی الفردالضعیف
    سلام. به جمع وبلاگ نویسا خوش اومدین.
  • سید محمد انجوی نژاد
  • بله . دقیقا . یا دائم الفضل علی البریه ..............
    راست میگی تمام شد و ما ادم نشدیم امیدوارم ماهم همیشه میهمان بمانیم
    یاحق
    دل ادم میگیره...بابت رفتنها و اومدنها و رکود مون..
    مولای یا مولای انت القوی و انا اضعیف و هل....
    جاری باشید
    دلم گرفته
    مناجات مسجد کوفه...
    یا ارحم الراحمین ارحمنی...............
    جاری باشید
    سلام . اولا وبلاگت مبارک . امید وارم که همیشه خوب و مرتب بنویسی . دوما که آقا سید خیلی زیبا فرمدند " ما نمیریم سر سفره " سوما که ای کاش تموم نشه . جدی کاش تموم نشه ............
    آخی راست میگی . چه حیف ....
    امیدم به امشبه...
    همش نگرانم همه آرامشی که با ماه مبارک اومد با رفتنش بره ...
    ....((یا دائم اللطف))...

    راستی اصلا هم پاک پاک نشده بودی اصلا هم آدم نشده بودی یادت رفته اون سحری رو که یه پارچ آب یخ خالی کری رو من!!!؟؟؟؟؟
    یا . . .

    رمضان رفت و تو آدم نشدی ی ی ی. . .
    سلام داداشی.
    نگران نباش انشا.ا... سال دیگه .
    البته اگه زنده باشی
    نههههههه
    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">