lesaratt

بایگانی

نیامدی .. .

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۳:۰۸ ق.ظ

یک روز دیگر به روزهای اضافی زندگیمان اضافه شد و هنوز تو نیامدی.

یک روز دیگر با خودم بیگانه ام.

یک روز دیگر دلم برای دلت تنگ است.

یک روز دیگر باید انتظار تو را منتظر باشم.

یک روز دیگر باید زیر چتر انتظار ایستاد و منتظر بود تا انتظار سر آید.

حتی وقتی باران نمی آید زیر چتر هستم و این دلگیرترین لحظه ی زندگانی ست اما زندگی باید کرد.

تا کی باید از انتظار گفت؟

اما انتظارت برایمان شیرین تر از وصالهای دیگر است.

 

                                         آقا اجازه میدهید هروقت که آمدید

                                                                       نقاشیم کنند مرا زیر پایتان؟؟؟!!!

 

 

  • lesaratt

نظرات (۱۰)

سلام. لینک دادم. همینجوری

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب العصر والزمان...
در انتظار تو چشمم سفید گشت و غمی نیست...
اگر قبول تو افتد فدای چشم سیاهت....
نوجوان که بودم پدرم دوست داشت برایش این شعر فروغ را بخوانم.
.
.
اینش به من مربوط نیست .......
من خواب دیده ام که کسی می آید
من خواب یک ستاره ی قرمز دیده ام
و پلک چشمم هی میپرد
و کفش هایم هی جفت می شوند
و کور شوم اگر دروغ بگویم
من خواب آن ستاره قرمز را
وقتی که خواب نبوده ام دیده ام

نوجوان که بودم پدرم دوست داشت برایش این شعر فروغ را بخوانم. کسی که مثل هیچ کس نیست
من می خواندم

کسی می آید
کسی دیگر
کسی بهتر
کسی که مثل هیچکس نیست،
سلام.........خوبین؟
بروزم..............خوشحال میشم سر بزنید
یا حق
سلام چرا دلتنگ ...
پس من چیم
هان ..
خوبه مثل اینکه داری به یک جاهایی می رسی

عالیه
ببخشید دیر شد
سلام چه بیت آخری رو خوب اومدی
هوالحق
یک روز دیگر به روزهای اضافی زندگیمان اضافه شد و هنوز تو نیامدی.
همین دیشب بهش فکر میکردم و خجالت زده شدم
سلام. بقیش آماده است!
....
حتی وقتی باران نمی آید زیر چتر هستم....
kheili @li bud...movafagh bashi
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">