lesaratt

بایگانی

ای کاش!

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۱۲:۰۷ ق.ظ

حالا دیگه ما موندیم و داغ دوستامون.

همه چیز تموم شد.شایدم شروع شد.

دیگه واسه دیدن قتلگاه شهیدامون لازم نیست بریم مناطق جنگی جنوب کشور.

یه قتلگاه جدید اینجاست: شیراز / بولوار پاسداران/ خیابان شهید آقایی/ حسینیه سیدالشهدا(علیه السلام).

...

                     ای کاش که یک دانه ی تسبیح تو بودم

                                              تا دست گشی بر سر سودا زده ی من

 

یا لثارات الحسین(علیه السلام)

...

 

 داشتم کامنتای این پست رو میخوندم.چه روزایی بود روزای بعدش . روزای سفر مشهدمون.چه روزای بود.چه شبهایی بود.

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

                                                                                                  شاید رفتم. حلال کنید.

 

 

  • lesaratt

نظرات (۷)

..
یا ایها العزیز..
یا ایها العزیز..
یا ایها العزیز..



یاعلی
..
التماس دعا
  • یه مدیونه امام رضا
  • سلام
    تو آدم میشی ایشالله
    امیدوار باش
    یاحق
    سلام
    صبح ان شب تازه از جنوب برگشته بودم
    اون شب دسوتم اس ام اس زد که تو تازه از پیش شهدا برگشتی شهدا بهت نظر کردن دعام کن دلم گرفته!
    و من چه میفهمیدم راز دلگرفتگی او را و اشکهای انشب خودم رو؟
    سید میگفت اون شب اقا اونجا حتما حضور داشتن و من..........
    بماند تا به کی بی لیاقتی مان به رخمان کشیده شود
    جاری باشیدرمز ماندن ما همین است ورنه ...
    حق گفته شد وبه چهره لبخند نشست

    خون شهدا دهان نا حق را بست

    ما می فهمیم مصلحت را اما

    بر دل اثر زخم زبان ها مانده ست
    حالا معنی اسم وبلاگ اقا سیدو می فهمم
    سلام . شهدا زنده شدن و ما مرده ایم هنوز ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">