lesaratt

بایگانی

لحظه دیدار نزدیک است .. .

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۷:۴۴ ب.ظ

گفتم بیا ، دوست دارم.

گفتم بیا ، دل تنگتم.

گفتم بیا ، خسته شدم بس که عکستو رو دیوار اتاقم دیدم.

گفتم بیا ، تو دلم موند  از نزدیک ببینمت.

حالا بعد از 20 سال داری میای.

بیشتر از همیشه دوست دارم.

ولی اصلن اون شوق دیدار همیشگی رو ندارم.

شما نمیدونی چرا؟!

من میگم چرا!

چون دوست داشتم مثل دوستام شهید میشدم.

چون میخواستم بشم قربونی قدمتون.

حیف که نشد.

نشد . .. 

 

                                                                                      رهبرم...

                                                                                      جانم فدای شما.. .

 

 

چه هیاهوی شهرو گرفته.

بنرای شما کل شهر و تزئین کرده.

همه جا صحبت از شماست.

خیلی ها بودن که دوست داشتن شما رو از نزدیک ببینن ولی الان نیستن.

شهید شدن.. .

جون تک تک ما فدای قدمهای شما.

 

 

                                                                                      لحظه دیدار نزدیک است .. .

 

 

                                                                         

 

سایت اطلاع رسانی سفر مقام معظم رهبری به استان فارس

 

  .:http://www.yarbamast.ir:.

...

 

یا علی

 

ساعت ۲۳:۴۰ دقیقه امروز ۱۰ اردیبهشت ۸۷ یکی از دوستان اس ام اس زدن که خانم راضیه کشاورز به شهدای واقعه بمب گذاری در کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز پیوستند.

خوش به سعادتش

 

  • lesaratt

نظرات (۸)

خیلی مخبصیم . ادارت داریم هوار هوار
سلام .
فقط همیچین روزهایه که نمیخوام زمان جلو بره .
به روزیم
در بهار روشن نوآوری...می تپد قلبها به عشق رهبری
سلام.
خداوکیلی عجب استقبالی بودااا
فردا با چه حالی بیایم اسقبال رهبر
آخ که خوشبحالتون!
کلیییییییییی!
استفاده کنید...حتی پلک هم نزنید مبادا که پشیمان شوید!
آسمانی!
منم 2ا کنین!
سلام...
شما ببینید..
اونام از جایی خیلی بهتر از زمین آقای خامنه ای رو ملاقات میکنن....
مطمئن باشین...
همین.
در پناه حق
salam ziba bod be kolbeye darvishi ma ham sari bezandi khosh hal mishim
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">