lesaratt

بایگانی

یا مقلب القلوب

جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۸۶، ۰۴:۲۵ ق.ظ

به نام خدای ماه رمضون

سلام.

امشب (23رمضان)تواحیاء آقا سید یا مقلب القلوب والابصار....خوندن. شاید خوندشون معنی رو می دادکه یه سال جدید داره شروع میشه.

یجورایی امشب تحویل سال ماهاست. امشب روزی یک سال ماروتعیین میکنن.

شاید اولین چیزی که روزی ما تواین سال جدیده یه وبلاگ باشه.

پس منم با این ذکر وبلاگ نویسی رو شروع میکنم.

یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبراللیل والنهار

یا محول الحول والاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

ما شبهای ۲۳ماه رمضون درخونه امام رضا ییم

 

 

سال خوبی داشته باشید.

  • lesaratt

نظرات (۱۳)

من هنوز دربه در طره ی اون زلف سیاتم
من هنوزم سبز سبزم ریشه دارم
یکی ازپا پتی هاتم
منو کشتی منو کشتی کشته باشی خوش بحالم
هر سال میادوهمهرو هوایی میکنه زود میره
من هنوزمدر به در طره اون زلف سیاتم
من هنوزم سبز سبزم ریشه دارم
یکی از پاپتی هاتم
منو کشتی منو کشتی کشته باشی خوش به هاتم
یا امام رضا
سلام. ایول طراحی های خیلی باحالی به در و دیوار دانشگامون زده بود. دیدم گفتم کار شوماست. ایولاه ما را بپذیرید
عکس قشنگی هست

ای کاش اعتقادمون زیاد بود

مثل امام رضا حرفموم با عملموم یکی بود

ای کاش همه جا مثل اینجا با صفا بود

یا حق
یا حق
تبریک میکم کارت واقعآحرف نداره. شایدخیلی ازماروتکان داد.ماه رمضان ماه تزکیه نفس است,امیدکه همه ما به این مرحله برسیم.واقعآاگر بینشمان بالا باشه باید ازنو متولدشویم.
یه خداحافظی مشتی از ماه رمضون بکن و به خدا بگو با من غریبگی نکن با من که درگیر توام
  • یاس 18ساله
  • یا حق
    سلام
    مبارک باشه !!!
    امید که ثابت بمونین
    یا مقلب القلوب...این دعا و داسشتان موسی و گناهکار همیشه برام تازگی داره هیمشه یه حس جدید به ادم میده الحمدالله
    منتظر ارائه مطالبتون هستیم
    جاری باشید
    سلام.
    مبارکه انشالله.
    من هنوز توی شب چهارم رمضان موندم : یا کافی فرد الضعیف....
    دیگه جدیه جدی شب 23 موقع خوندن یا مقلب القلوب، قلبم داشت از سینه میزد بیرون...
    وقتی - کافی - رو داریم، باید افتخار کنیم که ضعیفیم و خودموون رو یه جوری وصل کنیم بهش.
    موافقین ؟
    امیدوارم که نوشتنهامون همگی اثرگذار باشه، حداقل اقل برای خودمون.
    ارادتمند
  • سید محمد انجوی نژاد
  • سلام . مبارک باشه . بامید موندن و خوب موندن . بهتون لینک دادم .یا علی
    سلام. بسی مبارکه. شروع خوبیه انشالله. دعای مقلب القلوب هم خیلی آرام بخشه و خیلی امیدوارکننده و کلا خیلی باحال دیگه. جیگر آدم حال میاد. انشالله که هویجوری ادامه داشته باشه اینجا هر روز بهتر از دیروز. بابت عیدی هم ممنون. التمسدعی شدییید
    سلاااام
    مبارک باشه . خودم اول همه واست کامنت گذاشتم اول همه هم لینکت می کنم.
    در ضمن از جیب خودتون هم عیدی بدید نه از جیب آبجی خانوم!
    به هر حال دارمت شدید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">