lesaratt

بایگانی

لاف نمی زنم .. .

شنبه, ۴ اسفند ۱۳۸۶، ۱۱:۵۰ ب.ظ

 

 

                                       هیچکی عاشقت ، اینجور که منم

                                                          نبودو نشد،لاف نمی زنم

                                       من از تو یی که ،بد کردی با من

                                                          گله می کنم ، دل نمی کنم

                                                                   

                                                                                           ببخشید اگه .. .

 

                                                                       

  • lesaratt

نظرات (۲۷)

اپدیت نمیشه؟
مشکل از بلاگفا بود که 2بار اومد...!!!!
آپ کنین دیگه...!!!!
التماس دعا
آپ کنین دیگه...!!!!
التماس دعا
سلام . لطف دارید .
اینم خیلی جالب بود ، یا حق !
  • یه مدیونه امام رضا
  • یا علی ابن موسی الرضا(ع)
    http://3030.blogfa.com
    به روزم
    سلام
    زیادی یادتون کردم.... مدام تو ذهنم بودین...
    دیگه داشتم به خودم شک میکردم...!!!
    لوگوت خیلی خوشکله . ایول
  • ستاره شاعر
  • سلام...

    اومدم بگم پست جدیدم وخاطرات و عکسای اردوم به جنوب و زدم...

    خوشحال میشم بیاید دیدن کنید...

    ممنون

    عکس خودمم هست...

    منتظرم

    خدانگهدارتون

    به امید دیدارتون

    http://shaere.parsiblog.com/
    سلام
    ممنون که سر زدید ... میگم بیا وبلاگ من تا همه بدیها یادت بره...
    عاشق ...؟؟؟!!
    میگم جای من خالی میان لینکهات
    خوشحال میشم
    شرمنده واسه من نه واصه من اشتباه شد
    وقت رفتن نمیخوام ببینمت
    میدونم ببینمت کم میارم
    اگه یک لحظه فقط نگام کنی
    دلمو پشت سرم جا میذارم
    اگه خونسرد نگام به دل نگیر
    دل تو یه روز ازم خسته میشه
    اگه اسممو فقط صدا کنی
    راه رفتن واصه من بسته میشه
    وقت رفتن نباید گریه کنی
    اینجوری دلم برات تنگ نمیشه
    میدونم هرجای دنیا که باشم
    تو دلم عشق تو کمرنگ نمیشه
    اگه خونسرد نگام به دل نگیر
    دل تو یه روز ازم خسته میشه
    اگه اسممو فقط صدا کنی
    راه رفتن واصه من بسته میشه

    موفق باشی یاسین جان
    treated me kind
    sweet destiny
    carried me through desperation
    to the one that waiting for me
    it took so long
    still believed
    somehow the one that i needed
    would find me eventually
    i had a vision of love and it was all that you've given to me
    سلام...!

    حلال کنید...! بالاخره به روز شد...!

    ممنون
    ای کاش قدرت رو میدونستم
  • زائر دلتنگ
  • ............................
    خیلی قشنگتر از قبل شده.
    یه خورده با خودت فرق میکنه
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممم
    خوبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
    همون که گفتم درست از آب در اومد .

    درد عشق کشیده ای که مپرس

    زجر هجری کشیده ای که مپرس
  • یه مدیونه امام رضا(ع)
  • چاکر هر چی داداش عاشقه!
    خیلی دوست دارم
    خیلی ..........
    فدات بشم
    چه خبره!؟؟؟؟
    خانوادگی اعصاب مصاب نداریداااااااااا
    ..
    باور کن اگه زمانها طولانی بشه
    و عمرها به درازا کشیده بشه
    و اگه ...
    بازهم ازت دل نمیکنم مولا
    امکان نداره کسی دیگه جای تو رو واسم بگیره
    امکان نداره ** انشالله**

    یاعلی
    ..
    سلام!
    کاش.........!
    هیچی
    تو همیشه کارای خوبی میکنی. و بزن تو چیشش تا کور شه . لذتشو ببر
    ببخشم اگه......؟
  • یه قطره اشک
  • احسنت.تو نیکی می کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">