lesaratt

بایگانی

ببخشید!

يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۸۶، ۰۴:۱۹ ب.ظ

.:1

   من نمی بخشم ، تو نمی بخشی ، او نمی بخشد.

   ما نمی بخشیم ، شما نمی بخشید ، آنان نمی بخشند.

   تو اشتباه کنی ،من نمی بخشم . من اشتباه کنم ، تو نمی بخشی . او اشتباه کند ما نمی بخشیم.

   ما اشتباه کنیم ،انان نمی بخشند. آنان اشتباه کنند ، شما نمی بخشید. شما اشتباه کنی ما نمی بخشیم.

>>ولی اگر

   من ببخشم ، تو ببخشی ، اوببخشد.

   ما ببخشیم ، شما ببخشید ، آنان ببخشند.

   تو اشتباه کنی ،من ببخشم . من اشتباه کنم ، تو ببخشی . او اشتباه کند ما ببخشیم.

   ما اشتباه کنیم ،انان ببخشند. آنان اشتباه کنند ، شما ببخشید. شما اشتباه کنی ما ببخشیم

>>اون موقع هست که:

   خدا همه را می بخشد، اخه از قدیم گفته اند: تو ببخش تا خداتو را ببخشد.

 

 

.:2

    گفتن از کسانی که نا گفتنی هستن خیلی سخته .

    ولی بنا بر دعوتی که توسط خانوم محیا از من شده فقط میتونم بگم که:

    از بین شهدای کربلا واسه من حر بن ریاحی(علیه السلام) یه حال و هوای خاصی داره.

    شب ۶محرم ۷۹ بود که واسه اولین بار رفتم کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز.

    با اینکه خیلی بچه بودم(۱۲ساله) با این حال  خیلی به من  تاثیر داشت وبهترین مجلسی بود که تا حالا رفتم.

    اونشب شب حر بود و آقا سید این شعرو خوندن:

 

    من حرم از گنه  شرمنده ام حسین..............................

    یادش یخیر 

 

 

  • lesaratt

نظرات (۲۳)

چه قشنگ!
نه واقعا قشنگ بود
نقطه
سلام
لطفا به وب من یه سر بزنید
  • مامان نی نی تپل
  • موفق و سر بلند باشید
    برای ما هم خیلی دعا کنید هم خودتون و هم دوستاتون
    التماس دعا
    در پناه حق
  • زائر دلتنگ
  • سلام. نمی خواد به روز بشه اینجا
    منم به جناب حر ارادت خاصی دارم . جالبه
    ببین اصرار نکن داداش. من که عمرا اذیت هایی نصفه شبت رو ببخشم . بالاخره یه روز در اتاقت رو از پشت قفل می کنم و لوله گازت رو باز میکنم که خفی شی و منم رااااااااااااااااحت
  • یکی مثل خودت
  • امیدوارم دلمون اونقدر بزرگ بشه که بتونیم ببخشیم
    .
    یا علی دادا
  • یه قطره اشک
  • سلام.یادش بخیر اون روزااااااااای خوب.واسه همین باید روزهای باقیمانده رو بیشتر قدردان بود.التماس دعاااااا
    آقای ببخشید سلام
    ................
    ....................
    ..........................
    سلام
    من می بخشم,من می بخشم,من می بخشم,من می بخشم,من می بخشم,من می بخشم
    حالا کی می تونه منو نبخشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    سلام .....من ببخشم خدا میبخشد یه کاری میکنه که تو هم ببخشی .......من نبخشم خدا نمیبخشد ...یه کاری میکنه تو هم نبخشی .........پس ......من ببخشم برا خودم بخشیم .......خوشمان امد
    سلام خیلی خوب بود. چقدر خوبه که همه با هم از کارها بکنیم از این تذکر های غیر نصیحتی ....
    اون موقع واقعا تاثیر داره.........
    سلام. عجب کلاس صرفی شد. صرف بخشش!

    قالب وبلاگتون هم مبارک.
    یا حق
    سلام
    اره ببخشش خوبه!
    اما نمیدونم براتون پیش اومده یا نه؟؟؟ برخی چیزا خیلی دیر وو بد از ذهن ادمها پاک میشه
    جاری باشید
    سلام . خوبی ؟ غرق گناهیم یک حسیــــــــن داریم !
    ..

    من حال بدهم /// تو حال بدهی /// او حال بدهد

    ...... خدا به همه مون یه حال اساسی میده
    انشالله
    برام خیلی دعا کنین
    یه جورایی خیلی له ام! لـــــــــه!
    هی بابا!


    یاعلی
    ..
    ..سلام!
    خدا قبول کناد/!
    آسمانی..
    آدم برای اشتباهاتش عذر می خواد....!!!!
    خدا ببخشه....!
    از همه معذرت میخوام
    حلال کنید
    سلام. بابا دست ما رو هم بگییییییییییییییییر
    سلام
    وبلاگ خوبی داری. بهت تبریک می‌گم.
    اگه وقت کردی یه سرم به من بزن. ضرر نمی‌کنی.
    وبلاگ تخصصی ترفندهای کامپیوتر

    اگه خواستی با همین نام لینکم کن.
    ممنون
  • زائر دلتنگ
  • دلم خیلی تنگه برا اون سالا ...
  • ستاره شاعر
  • ..................
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">