lesaratt

بایگانی

بخون ای دل محرم شد دوباره .. .

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۸۸، ۰۶:۰۶ ب.ظ

.:شام غریبان

   شب فراق

  شمع را خاموش کنید ، پروانه مُرد.. .

 

.:شب عاشورا

   شب حسین . شب مناجات

   الهی بحق الحسین ،  الهی العفو.. .

  امشبی شبی را شه دین در حرمش مهمان است ، مکن ای صبح طلوع .. .

 

 

.:شب تاسوعا

   شب عباس

   به قربان قد و بالای عباس .. .

  خدا.. .

 

 

.:شب هشتم

   شب علی اکبر . شب شهدا

  صدای زخمی من ، فدای زخم های تنت

  کجایید ای شهیدان خدایی .. .

 

 

.:شب هفتم

   شب علی اصغر . شب عطش

  هل من ناصر ینصرنی

  

 

.:شب ششم

   شب قاسم

  ان تنکرونی فانابن الحسن .. .

 

 

.:شب پنجم

   شب عبدالله

  قلبی شکسته، دیده ای تر ، سینه ای کبود

  دارم نشان تو را در بدن ، حسین

 

 

.:شب چهارم

   شب طفلان زینب.

  امیری حسین و نعم الامیر .

 

 

.:شب سوم

   شب رقیه

  کی گفته من بابا ندارم ، بابای من .. .

 

 

.:شب دوم

  شب ورود

  تو این زمین پر بلا ، دلم پریشون غمه .. .

  هرکی از این زمین گذشت ، خون داد ، موسی .. .

 

 

.:شب اول

   شب مسلم

  عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد .. .

  خدا رو چه دیدی شاید امسال ما هم ازعشق حسین (علیه السلام) بسوزیم .

  خدارو چی دیدی!

 

 

  • lesaratt

نظرات (۷)

سلام دوست قدیمی .
من که نه محرم امسال بهم چسبید .. نه عید فطرش... همه ش ... بماند
خلاصه
یه مدت اینترنت نبودم
الان دیگه برگشتم. تا حدی خسته. اما امیدوار. خوبید؟ بروزم. میایید؟
ما بیشماریم!
راه پیمایی مجازی در کوچه خیابان های اینترنت/از 22 بهمن به مدت یک هفته
ما یک هفته اینترنت را تسخیر خواهیم کرد.
منتظر حضورتان هستیم.
www.bishomar.ir
ناگهان چه زود دیر خواهد شد ..همان لحظه که ....
گودال قتلگاه پر از عطر سیب بود!
تنها تز مسیح کسی بر صلیب بود...



سلام!

چقدر دلم هوای اینجا را کرده بود ...


یا علی/.
ایام سوگواری اقامون تسلیت
خدا رو موجودی دیدم که ندیدم
انشا الله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">