lesaratt

بایگانی

مخاطب برگرد!

پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۴۰ ق.ظ

پس کجایی!؟ کجای این دل همیشـه گرفته!؟ کجای ذهن همیشـه درگیر!؟ کجای این سـاعت تکراری!؟ کـجای این شب و روز تاریـک!؟ کجای این لحظه ی تلخ!؟ کجای این هوای سرد!؟  کجای این آسمان بی رنگ!؟ کجای این غروب بغض انگیز!؟ کجای این جاده خیس!؟

بکشم چند آه دیگر را!؟ عاشقانه‌اش کنم یا اعتراض این کلمات تکراری را!؟ دفترچه ای که نیست، همین صفحه خاکستری بد رنگ هست و حرف من و تو! تا کی بنویسم، پاک کنم، باز بنویسم و باز پاک کنم یا منتشر نشده صفحه را ببندم؟!

اصلا بگو که چه بگویم در جواب سوال های همیشگی  این جماعت!؟ دیگر خوبم ، درست می شود، می گذرد، شکر و ... خسته ام می کند! آن ها هم را همین‌طور، آن قدر که جوابم را با یک نگاه می خوانند! آن قدر که دیگر کاری به کارم ندارند! آن قدر که دود می شوم گوشه‌ی اتاق!

چند نفر این تلخی های همیشگیم را باید تحمل کنند! خسته اند از خستگی من! و من هم شرمنده!

اصلا تو کیستی که همیشه مخاطب منی و من از تو خبر ندرام! ای مخاطب من برگرد این کوچه های رفته را! برگرد!

.: دلگیرم به اندازه غروب اربعین! که دلگیریم را فقط او دید! شاید هم تو!

ولله!

پ ن: قرار بود مثل همیشه منتشر نشود، شد، قرار بود بلند نباشد،شد!  دل گرفته و عصبانی بودم و شرمنده تر که حرف هام همیشه نق می شوند!


  • lesaratt

نظرات (۲۷)

  • محمدامیر لطفی پور
  • ابی
    کاکو
    غلااااامم
    پاسخ:
    تو محمد امیری، غلام یکی دیگست!
  • ترنم رضوی
  • +++++++++++++++
    پاسخ:
    مگه فیس بوکه؟
    فیلتر نشیم?!
    مخاطبی بود به خیالش تنها!
    رفت!
    بی انکه بازگردد!
    غافل از من که چشم به راهش بودم!
    مخاطب برگرد!




    مسافر غریب!
    پاسخ:
    رفت، برگشت!
    برگشت، کسی نبود، رفت!

    من از نگاه کلاغی که رفت فهمید، که سر نوشت درختان باغمان تبر است!
    سلام علیکم
    دعوتید ...
    کاریکاتور یادش بخیر اون وختا | قسمت دوم

    http://aseman313.ir/1392/10/22/yades-bekheir-2

    مهمان رحمت خداست؛ پس منتظر حضورتان هستیم.
    فوق العاده بود!
    پاسخ:
    نبود!
  • شوق دیدار
  • پس طراح نشریه زبان سرخ هم جنابعالی هستید.
    خداقوت
    بنده یکی از مخاطبین پروپاقرصش هستم.
    ممنون
    پاسخ:
    طراح که نه، من فقط جمع و جورش میکنم! یکی دو ساعته!
  • امیرحسین
  • ان شاءالله هممون بسیجی باشیم اونم از نوع مخلصش.
    ضمنا مطلبی در مورد آیاتی از سوره بقره در وبلاگ گذاشتم که از شما درخواست می شود تحلیل خود را بیان فرمایید

    موفق باشید
  • علی اکبر مجنون الحسین جان
  • بسم رب الحی "اروحناله لک الفدا"..باسلام وادب محضر خواهران گرامی ام وبرادران بزرگوارم؛یک پیشنهاد!گرامییان درجنگ نابرابری که هرروزگسترده ترمی شودوحفظ سنگررزمندگی خود و اعلام هماهنگی و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب واطاعت ازاوامر معظم له؛پیشنهاد می گردد برای یاری رساندن به اهداف بلندامام وولی خود؛حتی المقدور به فراگیری زبانهای بیگانه بپردازیم ودرجنگ نرم که دوست ودشمن به بلاگهای ما وتمام اماکنی که ما می آئیم وفعالیت مینمائیم؛ورود وخروج دارند!با تمام قوا؛بلاگهای خود را پر محتواوعلمی نمائیدوخواهش می نمایددرحدمقدورات خودبلاگها را به دو زبان مجهز نمائیم.خواهشمنداست این پیام را در تمام سنگرهای دیگرنیز به گوش تمام سربازان جنگ نرم برسانیدتادشمن بداند باآگاهان روزگار سرکاردارد!
    اصلا مشکل کار همین حرفایی‌ست که نباید گفت. وگرنه بدیِ گفتن‌شان به بدیِ خودِ حرف‌ها نیست.
    رب‌نا الشرح لنا صدرنا :)
    پاسخ:
    نگویی هم دق می شود، گاهی هم بغض نشکسته!
    بگویم و نگویمش شبیه خریت و حریت  است! خریت از انتشار، حریت از درد!
    اما نه!


    چه خوب گاهی می شود ساعت ها نوشت، اما آخرش با یک اما نه همه یشان را نقض کرد!

  • علی آسمونی

  • گاهی خسته می شوم

         از بودنم

         گاهی دلم می گیرد

         گاهی از دیدار ها خسته می شوم

         گاهی به دیدار ها دلتنگتر

         گاهی یکی را صدا میزنم که به دادم برسد

         گاهی فریاد کسی می شوم ، تا با من صدا بزند

         گاهی با سکوتم ، فریاد کسی را جواب میدهم و به کمکش می شتابم

         گاهی سکوتم ،فریاد می کند که به دادش برسم

         گاهی فریادم ، سکوت می شود و اِنقدر آرام می شوم

         که در میان فریاد ها به سکوت فرو می روم

         آری فریاد من سکوت است !


    پاسخ:
    پس فریااااااد!
  • محمد هادی سیفی
  • سلام اخوی چرا خبر ندادی لهمون لینک دادی . انشاله کربلا ببینمت .
    راستی وبلاگمون به نام شما مزین شد ...
  • حسن زحمت کشان
  • اللهم عجل لولیک الفرج

    پاسخ:
    آمین!
    امان از دل وقتی می گیره.........
    پاسخ:
    امان!

    گاهی آنقدر دور میشوم که ... خدایا العف
    پاسخ:
    حرف نباشد مسعود؛ تو این روزها خراب تر از منی!
    خراب ها!
    یاد شبهای خراباتی مسعود!
    العفو
    با ادیت،بی ادیت...به دل نشست...
    پاسخ:
    تیرش؟!
    نشریه زبان سرخ شماره 16 با طراحی فوق العاده استاد ابراهیم علی پور:
    برای دانلود اینجا را کلیک کنید
    پاسخ:
    اول اینکه شاگردیم! استاد کیه؟!!!!
    دوم اینکه کو طراحی؟! قالبی بیش نیست!


    در ضمن آقا مهدی کاش من هم یک بسیجی بودم!
    یا حق
    "سلام علیکم، ایام سوگواری بر شما تسلیت"
    شما دعوتید...

    از این به بعد، پایان نامه ها، پروژه ها و تحقیقات مان را با قالب های مذهبی ارائه دهیم.

    دانلود رایگان قالب های زیبای مذهبی برای نرم افزار پاورپوینت:
    موضوع موردنیاز خود را مطرح کنید تا در صورت امکان قالبی متناسب با موضوع شما طراحی کنیم.

    ضمنا با کمال افتخار منتظر انتقاد، پیشنهاد و دیدگاه های شما هستیم.  یا علی
  • ...................
  • وری نایس

    اکسلنت
    پاسخ:
    تانکیو سوو ماچ!
  • لاله ی خونین*
  • +اینکه مطلبتون فوق العاده بود،به خیلیا گفتم بیان  بخونن...



    بازمانده بودی...اماتنهانه...
    پاسخ:
    خیلی ها را دلگیر نکنید لطفا!
  • مرگ بر آمریکا
  • غیرت که داشته باشی سر از پا نخواهی شناخت . . .همین

    این را برای کوفیان سال 61 قمری و 92 شمسی نوشتم.

    خدایا استادمان را سپردیم به خودت . . .

    البته خیلی وقت است !!!

    پاسخ:
    آری!
    استادشان را نگه دار!

  • مسلم رفیعی
  • بازم تنهای تنهای تنها .....

    پاسخ:
    عشق هم تنها بود!
    و این ماییم ک مثل همیشه هم جامونده ایم و هم وامونده...
    پاسخ:
    بله!
    این ماییم. گوشه یک اتاقسه در چهار!
    نه!
    دو در سه ، با کمی مشاعات!
    مشاعات درست است دیگر؟
  • زائر بارانی
  • یا لطیف

    اما نشو مثل آن چهارده نفر بیست و چهار فروردین که با حسرت تکه هایشان را با تکه های دلمان دفن کردیم! ....

    همین!

    پاسخ:
    آری ! نشو!
    لبخند آخر محمد هم یادت هست، هم یادم هست!
    بغض ختمش را هم خوب یادم است!
    خودم با دوربین عکست را گرفتم!
  • رضا طبیب زاده
  • خسته ام مثل زنی از شاعری شوهرش...

    سلام
    به روزم با:

    - معرفی کانون های ادبی استان فارس
    - پاتوق کتاب
    - شاید شعر

    منتظرم
    پیروز باشید.
  • تنهای تنها
  • دلم عجیب گرفت
    جایی میخواهم تا راحت بتونم داد بزنم
    همین

    پاسخ:
    عجیب تر آنکه جایی نیست!
    دود شو!
  • طنین باران
  • مخاطب برگرد...................

    پاسخ:
    برگشت، نبودیم!
    باز هم رفت!
  • حوالی آفتاب
  • دلشوره دارم

    آب که می خورم دریا میشوم....

    پاسخ:
    حوالی آفتاب که باشی ، دریا هم  بخار می شود!
    دوباره باران، دوباره بخار!
    می رویم ، می آیم!
    آنقدر در میزنم این خانه را.. .

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">