lesaratt

بایگانی

برای شب‌های جمعه!

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲ ق.ظ

نقطه هم نشدیم برایت؛ چه برسد به یار!

کاش حداقل تکلیفم مثل شمر معلوم بود! شده ام حکایت خنجر از پشت!

چقدر مایوسم برای خودم این روزها!

رسیدنش را مطمئن نیستم، اما صلی الله علیک می فرستم برایت! آن هم سه بار، به رسم آن پیرمرد!

شاید پرش به ضریح حبیب گرفت و من هم حبیب شدم! به رسم من الغریب الی الحبیب!

شاید ...

شاید ...

شاید ...

شاید از لابلای سلام های مخلص، به گوشت رسید!

تو فقط جواب بده، به همان خفه اش کنید هم راضیم. ولله!


چه تنگ است دل؛ برای آن شبهایی که عباس این را می خواند : باز هم زائراتان نیستم، از دور سلام.



.: پی نوشت

اول این که رابطه من با نقطه سر دراز دارد، یعنی گاهی جمله ام با نقطه آغاز می شود، گاهی هم تمام جمله همان نقطه است!  راستی یاد هادی با نقطه هایش!

دوم این که شایدها نوشته شد، اما بعدش پاک شد، یکی هم نیست بگوید تو که می نویسی چرا پاک می کنی ، یا اگر پاک می کنی چرا  اعلام می کنی که پاک شد!

جوابش نمی دانم هست! بزنید بپای دیوانه بودن!

  • lesaratt

نظرات (۲۰)

گم گشته  ی دیار محبت کجارود؟!
نام حبیب هست و نشان از حبیب نیست
دعای مهدی صاحب زمان پشتیبانتون

اقااااااااااااااا بیا که دلمان سخت گرفته است
مردم به هوای بارانی میگویند هوای خراب

سلام.

از امروز چهل روز دیگر تا دگرگونی  احوال فرصت باقی ست . با چله نشینی زیارت عاشورا به نیت تعجیل در فرج .دلهایمان  را پذیرای احسن الحال نماییم.

(به اشتراک گذاشته شود)

سلام
«لکه» سبزیم
در galam.blog.ir
ــــقَــــلَــــمـــــــ
دات بلاگ دات آی آر

در ضمن خوشحال میشم افتخار تبادل لینک بدین

یا علی

 تو فقط جواب بده، به همان خفه اش کنید هم راضیم، والله!

خیلی زیباست

موفق باشید

التماس دعا

گرافیک عالی...
ادبیات عالی ...
آفرین بر برادر خودم!
..... .  .   .   .    .
حرف های دل گرفته همیشه به دل میشینه.
سلام های من کجا و سلام های عاشقان ارباب کجا کسانی مثل حبیب اما، اما دل خوشم به سلامی که جوابش واجب است
  • ایوب قاسمی
  • ............ سلام.

    زیبا مثل همیشه ...............

    قلمت پر برکت حاجی
    دلت که گرفته باشه
     فرق نمیکنه کودک باشی یا بزرگ!
    پیر باشی یا جوان!
    ثروتمند یا فقیر!
    در همه اینها یک چیز مشترک است:
    دلی که گرفته است وهیچ کس درک نمیکند.....
    السلام علیک یا سید الشهدا/ع/

  • تنهای تنها
  • کاش اول جمله یار را تمام نمیکردی با یک کلمه
    نقطه هم......
    آنان ک خاک را به نظر کیمیا کنند،
    آیا شود...
    ک گوشه چشمی ب ما کنند....؟!
    سلام
    ریبا بود .
    اما در مورد پست شما جواب من این است .

    ..... ..  .. .. .. . ...... . . ...... .. ...... . .. .. . ..... ..  . . . . . . . . .
    خیلی قشنگ هست کیف کردم...

    +++

    موفق باشید.

  • هدهد خوش خوان
  • هه!
    و چه تنگ است دل برای آن شب هایی که امیر میگفت عاقلا برین دبی ...
    و چه تنگ است دل برای آن شب هایی که محمد میگفت دلم هوایی ...
    و چه تنگ است دل برای آن شب هایی که عباس میگفت زینب و اسیری ...
    "اللهی و ربی من لی غیرک"
    یا زهرا (س)

    خوب میدانم که فقط نگاه شماست
    که میتواند به راه بیاورد دل مارا
    السلام علیک یاابا عبدالله



    مسافر غریب
  • لاله ی خونین*
  • عالی بود.
    شاید هارو تکمیل کنید خب!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">