lesaratt

بایگانی

نگاه بغض آلود!

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۱۶ ق.ظ



.:.
ای کودک آفریقایی، من شرمنده نگاه بغض آلودت هستم،

شرمنده ی آن اسلامی که تو و خانواده ات برایش کشته می شوید، اما من زیر سایه اش آسوده نشسته ام، در امن و امان!

پوست سیاه تو سپیدتر از روی سیاه من است.



ایراد نگیرید!

با دلمان چه کنیم اگر همین متن و طرح کوتاه اعتراض آمیز را نزنیم و ننوسیم؟!

دلم بیشتر از روضه اش می گیرد، وقتی تصویر کودکان میانمار و آفریقا را می بینم!

اشک کودک فلسطینی و بغض کودک یمنی!

مظلومیت کودک سوری!


ایراد نگیرید!

دلم می گیرد خوب!

من را همین طور که هستم قبول کن مخاطب!

همین!


...

همین طرح در یک رنگ دیگر




 

  • lesaratt

نظرات (۴)

اللهم عجل لولیک الفرج

 

سلام و عرض ارادت به ساحتت ای دوست

 

بنده قسمتی از این پست را در صفحه ی اجتماعی خودم قرار دادم

 

البته با اجازه شما

شرمنده اشک های حلقه زده در چشمت هستم...............
  • حوالی آفتاب
  • ای کودک آفریقایی ، سوری ، یمنی  و فلسطینی من خوشحالم ک اینجا نیستی و نمیشنوی کسانی را ک ایراد می گیرند! حرفایی را ک عده ای به چه راحتی بر زبان می آورند ! می گویند و مخاطبشان کسی نیست جز کسانی که حتی شده در قالب کلامی کوتاه در جبهه شمایند. کسانی که واهمه ای از طرفداری از شما ندارند. کسانی ک دلشان برای شما می تپد.
    آنقدر درد را چشیده ای و خون را لمس کرده ای و باروت را فهمیده ای و آنقدر مرگ را دیده ای ک احتیاجی نباشد بی عاطفگی ما را بشنوی!
    مایی که زیر اسلامی که شما برایش کشته می شوید نشسته ایم در امن و امان....!
    خدا ب همراهت باد...
    ایراد نگیرید...

    دلم میگیرد خب!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">