lesaratt

بایگانی

و کلنا فقیر!

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ب.ظ

.: گاهی خوب‌بودن برایت همینی‌ست که الآنی! شاید هم حداقل خوب بودن! اما دست و پا می‌زنی برای تغییر! برای عوض‌شدن! گاهی زمان که بگذرد آن‌قدر پس رفته‌ای که دلت برای همان حداقل هم تنگ می‌شود! گاهی هم بلعکس!


.: اما رمضان حکایت دیگریست، حسابش با ماه‌های دیگر فرق می‌کند! حداقل برای من! رجب و شعبان را می‌توان دور زد، می‌توان از کوچه‌ی بیخیالی رفت! اما رمضان نه، رمضان خواسته یا ناخواسته درگیر می‌شوی! حداقل بندگی‌ست، اما همین حداقل است که حداکثر می‌شود!

خداوند رحمتش را به حراج گذاشته. مثلا همین قرائت قرآن، حتی 1 آیه! یا همین فراز الهم رب شهر رمضان، گناه 40 ساله را می بخشد! من که هنوز 40 ساله نشده‌ام! جدا از همه‌ی این بخشایش‌ها او مبدل السیئات بالحسنات هم هست!

فقط مساله شرمندگی می‌ماند، از نبایدهایی که مرتکب شدیم و بایدهایی که دورشان زدیم، این گردن کج باید همین‌جاها بکار بیاید.

و کلنا فقیر الی رحمتک، یاالله!


پ ن :
  • lesaratt

نظرات (۲۷)

  • کوثر جاری
  • رمضان حکایت دیگری است!

    حکایتِ پیش از آنکه با خبر شوی/ لحظه ی عزیمت تو ناگزیر می شود/ آه ای دریغ و حسرت همیشگی/ ناگهان چقدر زود دیر می شود!
  • کوثر جاری
  • رمضان حکایت دیگری است!

    حکایت: پیش از آنکه با خبر شوی / لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود/ آی ای دریغ و حسرت همیشگی/ناگهان چقدر زود دیر می شود!
     سلام
    باز آ
    صدبار اگر توبه شکستی باز آ...

  • محمدامیر لطفی
  • خراب خودت و
     کارت و
    کل غلام حسین که کامنت گذاشته تو وبلاگت
    هستم
  • تاسیساتی"کربلا"
  • سلام
    خیلی زیبا بود.
    گاهی با خوندن بعضی جملات تازه میفهمم چه قدر دورم از همه چیز...
    اللهم رب شهر رمضان...
  • سیدعلی علوی
  • به به!
    احسنت.
    پستتون قوت قلبم بود برای ورود به ماه خدا.

    'گیرم که ز من درگذرانی ز کَرَم

    از شرم که دیده ای چه کردم چه کنم

    قلمتان پایدار..التماس دعا
  • سفیـــر نـــور
  • سلام
    ممنون که اومدین

    تروخدا تو این شباا منم دعا کنید....
    التماس دعا
    یازهرا(س)
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    قلمتان مستدام.
    التماس دعا..

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    زیبا
    فلمتان پر خروش
    :)
    بروزیم
  • رها پاک سرشت
  • پای سفره افطار

    خدا می گوید

    "خب ،روزه دارها

    حالا وقتش شده

    بخواهید از من؟

    درخواست کنید"

    یکی می گوید "آن خرما را بده"

    دیگری شیر و

     ان دیگری ظرف آش را...

    کسی اصلا حواسش به خدا نیست!!



    einlam.ir
  • کل غلامحسین
  • عامو جیگر قلمت برم

    ای کارا ته که تو دلومیا

    خرتیم
    پاسخ:
    !
  • کاغذ سفید
  • سلام وقت بخیر،
    مثل همیشه مطالبتون زیباست و به دل می نشیند حتی اگر نظری گذاشته نشود!
  • دریای آرامش
  • پس راسته که میگن بهتون استاد :)

     

    عالی بود این مطلب....

     

    تشکررررررر

    پاسخ:
    شایعست! اشتباهی گرفتند! باور نکنید!
    گفتم خیلی خونسردی! تو خدایی و صبور  و من بنده ای هستم با ظرف کوچک صبر
    گفتی عسی ان تحبواشیئاوهو شر لکم
    شاید چیزی را که دوت میداری به صلاحت نباشد بقره 216
    التماس دعای فرج
    like!
    پاسخ:
    نه بابا!
  • امید رجایی
  • چاکریم
    پاسخ:
    ما بیشتر
  • ایوب قاسمی
  • سلام حاجی. محتاجیم به دعا ای گررررافییییییییییست خوب :X
    پاسخ:
    گرافیست؟! اینجو نداریم
    سلام
    فازت خیلی متفاوته با فازی که حقیر توش سیر میکنم فازت هوایی کنندس دعامون کن راستی منم به روزم
    یا حق
    مطالبتون همیشه خواندنیست
    موفق باشید....
    پاسخ:
    لطف دارید!
    :)

    رمضان مبارک

    التماس دعای بسیار...
  • سید عباس حقایقی
  • سلام. دقیقا همینی که میگی. رمضان رو نمیشه بیخیال شد.
    بدا به حالمون اگه به جایی برسیم که رمضان رو هم بیخیال بشیم :دی
    ---
    و اما بعد. شما استادی. مگه قراره کار خاصی بکنی؟ سلیقه مهمه دیگه.
    این فراز دعا خیلی خوب نشسته به صفحه بلاگت.
    چاکریم
    سلام .
    عالی بود . گاهی برای تلنگر های جالبی میزنید که کوچک میشماریم و ساده لوحانه از کنارش می گذریم .
    خدا قوت و التماس دعا
    پاسخ:
    من؟! تلنگر؟! شیب؟!
  • زهرا اکبری
  • اصلن دنبال بهانه میگردند برای بخشیدن....حالا ببینید چقدر بی لیاقتی ست که آمرزیده نشده از این ماه بریم....
  • حوالی آفتاب
  • و این گردن کج اینجاهاست که باید به کار بیاید....
    به دل نشست.ممنون....
  • ترنم رضوی
  • خیلی زیبا بود

    طرح هاتون رو خیلی میپسندم استاد

    پاسخ:
    این طرح نیست! یک اسکن ساده با ادیت و اضافه شدن ماه! و من خودم هنوز شاگردم! استاد کیه؟!
    ممنون البته
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">