lesaratt

بایگانی

فروردین ماه

جمعه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸، ۰۴:۵۴ ق.ظ

جزوه هام رو از روی زمین برداشتم ، شروع کردم به خوندن درس :{ درروز 12هم فرودین ماه 1357،  فروردین ماه ، فروردین ماه ...

آره . 24 فروردین بود ، اول شور سینه زنی بود که انگار یه حسی بهم گفت جات اینجا نیست  ، از در آخر حسینه زدم بیرون ، محمد و دیدم ، بغلش کردم ، از بغلم در رفت ، یه لحظه دستشو گرفتم ، با یه لبخند دستشو از دستم درآورد و رفت ، رفت ، رفت .. .

بمب .. .

 

 

پ ن : سفر به گرای ۲۷۰ درجه ، نویسنده احمد دهقان   / پیشنهاد میدم بخونید.

 


 

بعضی وقتها ندیدن بهتر از دیدنه ،  نشنیدن بهتر از شنیدنه و حرف نزدن بهتر از حرف زدنه . دقت کنید ، گفتم بعضی وقتها .

هیچ وقت به کسی که نمی توانید درکش کنید نگویید درکت میکنم...


 

  • lesaratt

نظرات (۹)

  • اشنای غریب
  •  

    هیچ وقت به کسی که نمی توانید درکش کنید نگویید درکت میکنم...

    ...................

    دقیقااااااااااااااا این میشه یه درد بزرگ تر

    سلام
    سفر به گرای 270 درجه کتابی بود که من را معتاد کتاب کرد
    امان از رفیق ناباب و زغال خوب!
    یه بازی وبلاگیه در باره انتخاباته
    ازتون دعوت کردم
    اگه دوست دارین شرکت کنین
    نقطه
    سلام
    فکر می کردم وبت شلوغه اما خیلی خلوته
    بی روحه
    یه کم احساس بهش بده
    ولی بعضی آرشیوات عالیه
    بای
    چه روزایی بود ...
    ها ؟
    درکت میکنم ابراهیم جون
    سلام
    در مورد حرف نزدن، با نظرت موافق نیستم. نه بعضی وقت ها بلکه بیشتر وقت ها!
    اینطور نیست؟
    خیلی وقت بود به بلاگت نیومده بودموخیلی بی معرفتم نه؟وقتی بلاگت جلو چشام باز شد،خیلی چیزای دیگم تو یادم باز شد
    خوشحالم که .............
    دقیقا بستگی به ظرفیت ادمها داره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">